lördag 11 juni 2016

Ännu ett läsår...

...är nu slut. Studentfester och skolavslutning har varit denna veckans happening. 


Tiden springer iväg. W har nu slutat på lågstadiet och börjar mellanstadiet efter sommarlovet. Min äldsta son börjar bli stor. 


M har nu slutat sitt första år i den riktiga skolan och jag är grymt stolt över hans kunskaper. Han fick stipendium från fritids för han är en bra och omtänksam vän. Han ser verkligen efter sin vänner och hjälper dem efter sin förmåga!


Jag har nu arbetat som lärare nästan ett helt läsår och fick uppskattning av mina fina treor. Som jag kommer sakna dem!!!


Givetvis måste ju jag med vara på bild! Här kommer två innan studentfesterna!


I tisdags på Jonathans student.


Igår på Hannahs student! 

Nu arbetar jag bara tre, fyra dagar till innan mitt sommarlov börjar. Ska bli skönt med en paus men är samtidigt grymt taggad inför nästa läsår då nya utmaningar väntar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett ord eller två ;)