söndag 2 oktober 2016

Längesen

Nu är det ett tag sedan jag bloggade. Lusten har liksom försvunnit. Här kommer en bildbomb av vad som hänt...

Vi har flyttat hem igen, sommaren är slut och dansken är heldragen. 

Vi har haft en minikräftskiva!

Jag har tagit tag i mitt golfande igen. Så kul!!!!

Det har varit 15 och 10års kalas i Älmhult.

 Mysfrukostar med tända ljus sker var och varannan dag innan kidsen vaknar!

En tjejhelg i Ullared har vi klarat av. Lätt den bästa helgen på länge! Så kul och avslappnat!!!!

Inköp från Gekås, planka, så underbart gott!!! Kommer bli många framöver!

Igår i bilen medan mannen är inne och köper färg då jag kom på att jag ville fixa till i sovrummet!!! Visst ser jag lycklig ut!!

Det färdiga sovrummet som jag är grymt nöjd med!!!

Vi har firat med smörgåstårta hela helgen efter sonen önskemål. Min första smörgåstårta någonsin, blev nöjd med resultatet, så gott!

Nu ska jag inta en kopp te för att kurera min onda hals och hoppas på ett mirakel till imorgon!

Ha det bäst alla fina💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna ett ord eller två ;)